Womanity Eau de Parfum - jak zwykle u Muglera - słodko...

Womanity Eau de Parfum | 14/09/2012 10:09

Womanity Eau de Parfum to oryginalny, słodki, smakowity drzewny zapach, wyszlifowany wokół akordu figi i kawioru. To trzeci z kolei zapach dla kobiet, stworzony przez Thierry ego Muglera, który odzwierciedla nieskończoną wielość kobiecych twarzy i charakterów. Dziś, Womanity rozkwita na nowo jako Eau pour Elles, nowa woda toaletowa obdarzona wesołym, lekkim usposobieniem i charakterem. Womanity Eau pour Elles daje wyraz więzi łączącej kobiety, która symbolizuje beztroską, ale zarazem pewną siebie kobiecość.

Womanity zrodziło się z artystycznej wizji współczesnej kobiety.

Dla Thierry ego Muglera: "Najważniejsze jest to, czego kobiety mogą się nawzajem od siebie nauczyć. To właśnie więź Womanity - kobiecości. To niewidzialne ogniwo, sekretna nić porozumienia, która łączy kobiety."

Womanity by Thierry Mugler uosabia powstanie nowego fenomenu kobiecości; wyraża ona nieodpartą chęć przynależności do wspólnoty współczesnych kobiet, tworząc tym samym łączącą je niewidoczną więź oraz przepływ energii, która pulsuje pomiędzy kobietami.

Owocowa, słodka i smakowita Eau de Toilette, z prawdziwą osobowością
Aby powołać do życia Eau pour Elles, słodko-smakowity akord, tak charakterystyczny dla zapachu Womanity, został wzmocniony i przyprawiony nową, owocową fasetą. Ta świetlista, musująca kreacja zapachowa rozwija się w trzech krokach, poprzez trzy "spotkania":

- Owocowe spotkanie: truskawka Mara des Bois (delikatesowa truskawka przypominająca smakiem poziomkę) koloruje zapach swoimi pysznymi, owocowymi nutami czerwonych owoców.
- Słodkie spotkanie: ten krok to biała figa. Miękka i soczysta z transparentnymi, roślinnymi nutami, dodaje zapachowi świeżej i ulotnej zmysłowości.
- Smakowite spotkanie: subtelne i zaskakujące, nuty kawiorowe czaruja swoją morską świeżością oraz zachowują jedyny w swoim rodzaju smakowity podpis zapachowy Womanity.

Nowy flakon, symboliczny związek ze wspólnotą Womanity
Smukłe różowe linie flakonu Womanity zostały stworzone na nowo: szklane fasety zostały wygładzone, aby nadać zapachowi jeszcze bardziej kobiecych kształtów; znal (stop cynku z aluminium) zastąpiony został świetlistym, połyskującym srebrzystym metalem; ażurowy fryz jest lżejszy, niczym kawałek futurystycznej koronki. Twarz wieńcząca butelkę pozostaje, będąc tym samym ikoną wyrażanej w nowy sposób wolności.

Aby symbolizować odnowioną więź między kobietami i całą ich wspólnotą, flakon ten ozdobiony jest nowym ażurowym metalowym pierścieniem, który przywołuje doświadczenie nieustannie zdobywane przez kobiety. Łańcuszków, łączących pierścień z butelką jest teraz jeszcze więcej symbolizują one jeszcze silniejsze więzi między kobietami.


Eko-odpowiedzialne podejście - wkład marki w równoważony rozwój
Womanity stworzone zostało zgodnie z zaangażowaniem marki Thierry Mugler Parfums oraz Grupy Clarins w działania odpowiedzialne środowiskowo, które zapoczątkowane zostały w 1992 roku, wraz z wprowadzeniem na rynek zapachu Angel oraz możliwością jego uzupełnienia za źródła: cała gama poddana została specyficznej ocenie mierzącej oddziaływanie na środowisko, a marka zobowiązała się do zminimalizowania swojego wpływu na środowisko.

Womanity Eau pour Elles szanuje również wytyczne dotyczące zrównoważonego rozwoju ustanowione dla Womanity Eau de Parfum:

Opakowanie wykonane jest z papieru otrzymanego w drodze recyklingu oraz biodegradowalnego kartonu, dodatkowo opakowanie nie zawiera żadnych wkładek, insertów czy ulotek, co zmniejsza jego wagę.
Butelka może być oddzielona od reszty flakonu, w celu ułatwienia jej recyclingu.
Wykonany z nie barwionego szkła, flakon eco-source może być uzupełniany w nieskończoność. Nie tylko będzie trwał tak długo jak tylko chcesz, ale również będzie dużo bardziej ekonomiczny

Nowy visual ukazujący spontaniczność, światło i jaskrawość, które niosą za sobą kobiety
Portret trzech kobiet, indywiduów wyraźnie manifestujących swoją odmienność. Złączone mimo wszystko przez swoje podobieństwo i wspólne zainteresowania, te błyskotliwe kobiety przedstawiają bliską i prawdziwą relację. W swojej beztrosce, perfekcyjnie nawzajem się dopełniają; rozmawiają, śmieją się i podkreślają jednogłośnie swoją osobliwość i wyjątkowość... Zespolone symbolicznymi łańcuchami, unikalnym połączeniem, spajającym ich więź, celebrują swoją kobiecość zamkniętą w nutach nowego zapachu: Womanity Eau de Toilette.

Interpretacja wizualna została wykonana przez fotografkę Ellen Von Unwerth, która tym samym rozpoczęła współpracę z marką.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.

Nowości - pozostałe artykuły:

Versace Eros 24/01/2013 12:01

Oriflame Amber Elixir Night 22/01/2013 16:01

Zmysłowe perfumy Roberto Cavalli 22/01/2013 12:01

Nowe perfumy Madonny - zdecydowanie w jej stylu 28/12/2012 11:12

Halle Berry Closer 27/12/2012 15:12

Justin Biber Someday 27/12/2012 12:12

Limitowana edycja Eau du Soir 18/12/2012 16:12