Hoop Cola w nowym innowacyjnym opakowaniu

Hoop | 10/04/2012 08:04

Na półkach sklepowych pojawiła się Hoop Cola w zgrabnej, smukłej puszce o pojemności 250 ml. To pierwsza cola w takim opakowaniu na polskim rynku. Konsument łatwo rozpozna na półce swój napój, dzięki wyrazistemu symbolowi, charakterystycznemu dla Hoop Coli OO .

Wprowadzenie puszki do sprzedaży jest naturalną konsekwencją wnikliwej obserwacji trendów na polskim rynku, a te wyraźnie wskazują na napoje impulsowe. mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska Nie bez znaczenia jest również fakt, że taka puszka zdecydowanie odróżni Hoop Colę od jej konkurentów. Wreszcie, nie zapominamy też o naszych konsumetach - to młodzi ludzie, wśród których takie opakowania cieszą się dużą popularnością, dając przy tym możliwości zabaw graficznych, np. z symbolem OO


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.