Im bliżej do Euro 2012, tym większe emocje towarzyszą organizatorom, piłkarzom, ale przede wszystkim kibicom. To właśnie do nich Haribo kieruje swoją najnowszą ofertę. W połowie marca z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012 na rynek trafi limitowana seria produktów Haribo i Maoam.
Pierwsza z propozycji to Football Mix , w którym fani piłki nożnej znajdą swoje ulubione żelki w oryginalnych kształtach: piłek futbolówek (smak ananasowy), butów korków (kiwi), czerwonych koszulek (truskawka), a nawet mistrzowskich pucharów (cytryna). Znane smaki zamknięte w oryginalnych kształtach mają na celu tylko jedno smacznie zachęcać do dobrej zabawy.
Im więcej żelków, tym więcej radości, którą można podzielić się z przyjaciółmi. Zarówno dla tych, którzy zasiądą przed ekranami telewizorów, jak i dla szczęśliwców, którzy piłkarskiej gorączki zaznają na trybunach, Haribo przygotowało ich ulubione żelki w specjalnym dużym opakowaniu. Smaki Football Misiów dobraliśmy w oparciu o przeprowadzone dla Haribo przez SMG/KRC badanie, w którym konsumenci za swoje ulubione uznali białe misie o smaku ananasowym, czerwone o smaku truskawkowym i ciemnoczerwone malinowe. Stąd te właśnie żelki znalazły się w promocyjnym opakowaniu Football Misiów tłumaczy Maria Kochalska, dyrektor generalny Haribo. Biało-czerwone misie nawiązują tym samym do narodowych barw reprezentacji Polski na Euro 2012.
Na uspokojenie sportowych emocji z pewnością przydadzą się gumy Maoam. Euro Kracher białe i czerwone gumy rozpuszczalne w oryginalnych smakach cytryny i czarnej porzeczki dostępne będą podobnie jak Football Misie w małych i dużych opakowaniach. Z kolei dla prawdziwych koneserów Haribo przygotowało MaoMix , a więc mieszankę tradycyjnych kostek Maoam, pasków Maoam Stripes i musujących kamyczków Maoam Pinballs.
Osoby, które zdecydują się na zakup promocyjnych opakowań żelków lub gum, będą mogły wziąć udział w konkursie Kibicuj i wygrywaj z Haribo! . Więcej informacji o akcji znaleźć można na stronie www.wygrajzharibo.pl.