Wittchen wchodzi na rynek perfum

Wittchen | 13/12/2011 16:12

Wittchen, lider na rynku galanterii skórzanej, jeszcze przed świętami wprowadzi na rynek własne wody perfumowane.

Pomysł na zapach nosiliśmy w sobie od wielu lat. Obserwując rynek i takie firmy, jak Louis Vuitton, Prada czy Hermes, doszliśmy do wniosku, że przenoszenie prestiżu, idei, wizerunku na nowy asortyment jest pewną naturalną drogą dla marek produkujących dobra luksusowe. Perfumy są naturalnym etapem rozwoju naszej marki podkreśla Monika Wittchen, wiceprezes zarządu WITTCHEN SA.

Marka wprowadza cztery zapachy wód perfumowanych dla kobiet i mężczyzn. Ich nazwy zostały zaczerpnięte z czterech stron świata: Nord i Sud to zapachy męskie, a Est i Ouest damskie. Wszystkie powstały we francuskim miasteczku Grasse, gdzie znajduje się jedna z najstarszych i najbardziej znanych szkół perfumiarskich.

Wyselekcjonowaliśmy najlepszego i najdłużej działającego na rynku producenta zapachów. Po spotkaniach i przedstawieniu naszych założeń, przetestowaniu wiele zapachów, wybraliśmy najbardziej interesujące i idealnie pasujące do wizerunku WITTCHEN. dodaje Monika Wittchen.

W kompozycji Nord dla Panów, czarny pieprz przeplata się z cytryną i wetiwerem w nucie serca, a dopełniony jest bursztynem w nucie bazy. Nie sposób nie ulec czarowi zapachu Sud, w którym kryją się nuty prowansalskiej lawendy i bergamotki, przeplatane z jaśminem w nucie serca oraz wanilią, piżmem i drzewem sandałowym w nucie bazy.

Damski Ouest to osobista dedykacja dla niezwykle zmysłowej, zniewalającej kobiety, która ceni sobie wolność i niezależność. Ten kobiecy zapach o drzewnej bazie pomimo swej tajemniczości, jest niezwykle wyraźny. W nucie serca dominuje róża i zielona herbata, które przenikają się z akordami brzoskwini, śliwki i piżma. Soczysta woń melona i czarnej porzeczki przeplata się z irysem, bursztynem i cedrem w kompozycji Est dla Pań. Frezja i róża tworzą razem serce tego zapachu.

Wprowadzeniu wód perfumowanych WITTCHEN towarzyszy kampania reklamowa w prasie i na outdoorze. Jej autorem jest Robert Wolański, od lat współpracujący z marką przy sesjach wizerunkowych. Kampania utrzymana została w czarno-białym klimacie. Jedynie flakony perfum wyróżniają się kolorem.

Wody perfumowane WITTCHEN będą dostępne w sprzedaży we wszystkich salonach WITTCHEN w całej Polsce.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.

Nowości - pozostałe artykuły:

Versace Eros 24/01/2013 12:01

Oriflame Amber Elixir Night 22/01/2013 16:01

Zmysłowe perfumy Roberto Cavalli 22/01/2013 12:01

Nowe perfumy Madonny - zdecydowanie w jej stylu 28/12/2012 11:12

Halle Berry Closer 27/12/2012 15:12

Justin Biber Someday 27/12/2012 12:12

Limitowana edycja Eau du Soir 18/12/2012 16:12