Zmysłowa, seksowna kobieta, pokazana w trzech różnych sytuacjach życiowych, z trzema różnymi mężczyznami to główny motyw jesienno - zimowej kampanii marek modowych Grupy Redan S.A. - Top Secret, Troll, Drywash. Kampania rusza z początkiem września.
Skierowana jest do młodych ludzi w wieku 24-35, otwartych, aktywnych i nowoczesnych stawiających na atrakcyjny wygląd w pracy i czasie wolnym., skłonnych do czerpania przyjemności z życia.
Intensywne działania marketingowe mają na celu aktywne wsparcie sprzedaży kolekcji jesień/zima 2011 w sklepach stacjonarnych i internecie. Głównym założeniem jest zwrócenie uwagi na komplementarność marek, stworzonych dla tej samej osoby, lecz na różne okazje. Rozpoznawalność brandów budowana jest w oparciu o kontrowersyjną, zmysłową komunikację i zdjęcia z Dorotą Czają - aktorką, tancerką i modelką. W kampanii Top Secret, Troll, Drywash Dorota Czaja wciela się w rolę zmysłowej, seksownej kobiety, pokazanej w trzech różnych sytuacjach życiowych, z trzema różnymi mężczyznami. Zdjęcia w połowie sierpnia znalazły się na witrynach przygotowanych w przyciągającej uwagę klientów formie 3D. .